Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Říjen 26 16:17:05 CET 2008

Tak pokud vas to zajima jen teoreticky, tak dost je toho tady

http://k315.feld.cvut.cz/download/dee/signal_HDO.pdf

Ja si ale porad myslim, ze pokud bych si sam prepinal mereni
na nizky tarif v sobe, kdy ho dodavatel neposkytuje s cilem usetrit penize
( = okrast dodavatele ) , ze by to bylo zalovatelne o nahradu skody.
Samozrejme dokazovani by asi bylo trochu problem.