zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Říjen 26 16:02:53 CET 2008

Pokud se nepletu tak na HDO nema nikdo monopol a tak si mohu spokojene
ovladat sve HDO svym vysilacem.
Kdyby muj signal nahodou ovladal HDO nekoho jineho docela bych chtel
videt pripadny soudni spor, rozhodne se to ani v naznaku neblizi cernemu
odberu.

Suma sumarum je to jedno, tohle je technicka konference a me zkratka
zajima jak se takova vec dela. Vyroba a drzeni TNT i nitroglycerinu
je take nelegalni presto oboji umim vyrobit :-)

>Tak jako tak by to bylo nelegalni, prepinat si tarif podle sebe.  Je
>skoro jako
cerny odber.