příkazy HDO

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Říjen 26 13:56:51 CET 2008

Zajimava myslenka. Jak jsem jiz rikal moc se v tomto nevyznam tak se
predem omlovam kdyz budu placat nesmysly, ma predstava je:
Pokud je vysilaci frekvence 188,33Hz a chci vyslat zacatek telegramu
tak vse zacina 2.33s "tonem" 188.33Hz, pak je 2,99s ticho,pak pro nasleduje
prvni bit tj. 1s ticho nebo ton podle toho zda 1/0 mezi bity je 0.33s
mezera. Telegram by teoreticky melo jit slozit v nejakem hudebnim programu
a nahrat jako wav.
Nasledne se tento telegram musi superponovat na nosnou frekvenci site
230V.
Je to tak?
Pokud ani tak se ale priznam, ze mi stale unika to jak se technicky signal
z wavu napasuje na sitovy "signal"?

>jezkove zraky, to je preklep :-)))) mal som na mysli samozrejme zvukovu
>
>kartu a do nej signal zo siete :-))
b.