Re: Re:příkazy HDO

Tomas Mainzer t.mainzer@gmail.com
Neděle Říjen 26 10:24:14 CET 2008

Pane Zalesaku,
v diskusi jiz probehl tento odkaz:
http://www.elektromery.com/index.php?action=tovar&id=39&PHPSESSID=6dac9b618d
ddd77a72e29c81ee60041b
kde je ke stazeni pdf i se zakladnim popisem datagramu.
pohledem na svuj prepinac VT/NT zjistite nastaveni povelu (vyznam bitu)
konkretne pro vas (samozrejme jen mate li tento ci podobny typ prepinace).
(pred cca 8 lety jsem v ramci nejake skolni akce s timto trosku laboroval -
a zkousel jsem primo z trasformovaneho 220V signalu pomoci DSP a cislicoveho
filtru cist tyto HDO povely (zrovna dle teto dokumentace) a docela to slo)
S pozdravem
T.M.

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Zálešák" <zalesak@automotoalarmy.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 25. října 2008 10:54
Předmět: Re:příkazy HDO

O tom modulu do zásuvky vím. Já si prostě něco takového chci "ubastlit".
Ještě reakce na předchozí diskuze. Bydlíme na jižní Moravě (Hodonín,Kyjov) a
čas, kdy je nízký tarif se tu mnění snad co čtvrt roku. To znamená, pokud
budu spínat nízký tarif pomocí času, tak si stále hlídat na stránkách eonu v
kterou dobu běží nízký tarif a podle toho nastavovat spínačky, což se mně
nelibý. Chci si prostě vyrobit zařízení, které rozpozná signál HDO v
sítí,kterým následně budu ovládat bojler na ohřev vody popoř. pračku, myčku.
Abych tohle zařízení mohl sestrojit, potřebuji znát skladbu impulsního
povelového kódu (telegramu) pro přijímač HDO. Na netu už hledám druhý den a
nic, co potřebuji vědět jsem nenašel.  Poraďte mně prosím někdo,  ještě v
předchozí diskuzi mně byla doporučena kniha, Pohorský Jiří: HDO - hromadné
dálkové ovládání.BEN - technická literatura, Praha, 2002, ISBN 80-7300-054-7

http://shop.ben.cz/cz/121097-hdo-hromadne-dalkove-ovladani.aspx , jsem se
díval na podrobný obsah knihy a vypadá to, že tam najdu co potřebuji, jenže
jistý si nejsem. Navíc kniha vyšla v roce 2002, takže nevím, jestli
informace v této knize jsou aktuelní. Už se opakuji, ale neznáte prosím
někdo skladbu impulsního povelového kódu (telegramu) pro přijímač HDO k
přepínání mezi vysokým a nikým tarifem ? Pokud znáte, poskytnete mi prosím
tuto informaci?