Ctecka CONLAN - CT1200

Přemysl Halabica ph-elsaz@elsaz.cz
Sobota Říjen 25 14:33:14 CEST 2008

Takze vazeni,

nakonec jsem nasel kontakt na jednu firmu ktera se cteckama zabira a jejich
technik mi poslal presne tohle ( cituji ) - takze mi vlastne moc pomohl, ALE
ma to jeden velky hacek...

Dobrý den.

Princip prevodu je nasledujici:

80ACE7BD - 53:32475

- predpokladem je, ze vsechny karty zacinaji 80
- dalsi dvojice znaku se zjisti z cisla pred dvojteckou - jsou bitove
otocena
   tj. 5 je binarne 0101, po otoceni to je 1010 a to je A
       3 je binarne 0011, po otoceni to je 1100 a to je C
   takze dalsi dvojcisli je AC
- cislo za dvojteckou se prevede z dekadickeho na hexadecimalni a
jednotlive dvojice cisel se otoci, tj
32475 je hexadecimalne 7E DB  a po otoceni je to E7 BD

- uz jsem jasal jak to mam vyhrano - poprosil jsem kamarada o sestrojeni
programu ktery mi to automaticky prevede - cely nadseny jsem tam zadal dalsi
cislo ktere jsem techikovi poslal taky ( celkem 2 karty - on to aplikoval
jen na jednu z nich ) a bohuzel musim konstatovat, ze kdyz pouziju stejny
postup i na druhou kartu tak mi vyjde uplne jine cislo nez jsem predpokladal
a nez cte ctecka - znamena to, ze to je konec a nejspise si to ctecka proste
nejak nacte bez jakychkoliv souvislosti? :-(

802F09B3 - 4F:02524 ( druha sada - po prejeti algoritmem misto 4F:02524 -
vyjde: D0:36923 )

uz jsem fakt zoufalec....