schema kitu kraken xl od Kosti + problem s JTAG chainem

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Říjen 25 10:03:27 CEST 2008

> Slovo "nepujde" by mal mlady inzinier vyradit zo svojho slovnika... :-) Tak
> mozete zodvihnut pin TDI toho Xilinxu do luftu a tam v lufte ho
> napatchovat. Ale to je ozaj posledna moznost.

No dobra, nerad bych to u vsech deseti vyrobenych a tim spise u dalsich musel
delat.
Proc ta drzost, a nechalo se udelat misto jednoho hned deset vzorku? Sefovi
casove tece do bot a ROZHODL SE ze prvni verze proste BUDE fungovat.

Kazdy z nas jiste nejakeho sefa uz potkal :-)

> No tak hladajte ten subor u ARMa.

Hledam...
Kupodivu to neni primo na rane, cekal bych ze kdyz googlovi podstrcim "arm920t
bsdl file" ze mezi prvnimi peti odkazy bude spravny, ale nic takoveho.
JL