Re: Předřadník PHILIPS

azehw azehw@volny.cz
Pátek Říjen 24 18:04:46 CEST 2008

Mam stejnou zkusenost, postupne jsem vymenil ty chcipajici levne za Osram a
je klid, i kdyz uz mi jedna odesla. V kuchyni mame snad 8 let jednu  22W,
nejakej Filipes, tehdy to bylo dost drahe a ja Filipesy nemusim, ele furt
sviti jak nova. U tech noname a Osram byl prekvapivy rozdil v jasu.
Ty levne ani v "akcich" uz nekupuji, onehdy jsem jich vezl bednu do sberneho
dvora.
AZE

----- Original Message -----
From: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 24, 2008 5:43 PM
Subject: Re: Předřadník PHILIPS

Ted budu vypadat jako dealer, ale fakt nejsem ;-)

Mel jsem taky vzdycky problemy s usporkami (China a spol.), az me
to docela stvalo. Kdyz jsem se pred 4 lety prestehoval, tak jsem kompletne
cely dum vybavil svitidly s predradniky Osram pro 4-pinove trubice
a zbytek kompakty Osram (dohromady kolem 35 svitidel). Mam je treba
i v koupelne, kde je cyklus ON/OFF docela casty. Od te doby jsem jeste
vadne svetlo nevidel, uz jsem skoro zapomnel, tak to vypada.

Ja si na znacky obecne moc nepotrpim, ale tady se fakt ukazal docela
fest rozdil.

rollfree

Od: "Šula Miloš" <sula@rps.cz>

Máte nějaký doporučení ohledně výrobce předřadníku, který vydrží ?