TME prekvapili

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pátek Říjen 24 16:20:11 CEST 2008

To mna zas pred nedavnom celkom milo prekvapil SOS. Kupil som tam pajkovaciu
pastu Stannol (samozrejme zaruka koncila v mesiac kupy, ale bezne bez
problemov pouzivam pastu 2 roky staru)a akosi nefungovala. Problem bol ze
som ju uz vytlacil do davkovaca. Zavolal som do SOS a celkom ochotne mi
popisali podmienky skladovania a ponukli ze s dalsou zasielkou mi poslu novu
s normalnejsim dartumom spotreby. Ani len nepytali staru naspat.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 23, 2008 5:40 PM
Subject: TME prekvapili

Ahoj,

TME me dnes docela prijemne prekvapili. Tuhle jsem v prijatem zbozi
objevil jednu civku (SMD tlumivku) v cene asi 20 Kc, ktera mela
praskle to feritove jadro. Proste prisla mechanicky poskozena, primo v
tom kotouci mezi ostatnimi. Civku jsem vyfotil a poslal mail do TME.
Oni mi odepsali, at jim tu civku poslu postou, ze mi ji vymeni.

Rikal jsem si, ze se na to muzu vyprdnout, abych jim posilal civku za
20 Kc a jeste snad vyplnoval reklamacni protokol, mam jine veci na
praci. Tak jsem jen kratce odepsal, ze jim nic posilat nebudu, ze ji
vyhodim do kose a objednam si ji jinde.

A dnes mi od nich ta civka prisla nova s dopisem, ze se omlouvaji a
posilaji dobrou. Nejakych 20 Kc mi je uplne ukradenych, v tom objemu
penez, ktere u nich utracim za soucastky, a notabene vubec v objemu
penez, ktere po celem svete utracim za soucastky, je to uplne
nezajimave plivnuti do more. Ale vazne mi udelali radost z toho
principu, ze se tim vubec zabyvali.

Maji u me dalsi plus a odpoustim jim, ze jsem potreboval nejake zbozi
v utery a prislo az dnes ve ctvrtek :-))) Zvysim jim pomer objednavek,
presmeruji na ne vsechny objednavky puvodne zamyslene pro GES a
vetsinu objednavek zamyslenych pro GME :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz