Konektor RJ45

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Říjen 24 08:24:46 CEST 2008

:-)))
To si mi opisal pekne, aj priblbly by to mal tak pochopit.
Ja som nevedel pochopit ten obrazok. Prilis som uveril popisu (ze x je
vodic). No iba x v strednom riadku je vodic. Teda netreba hned uverit
vsetkemu napisanemu.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

No pozri, ja som od Luceca, a mal som takeho spoluziaka, on bol z Detvy a
tvrdil, ze do Ocovej na zabavu sa chodi zasadne s vidlami. (Tiez tvrdil, ze
spravny chlap pri sebe vzdy nosi 33 predmetov: 1 vreckovy nozik, a 32
kariet. Ten nozik mal pri sebe vzdy. Ink dnes je databazovy expert. Musim sa
ho na ten nozik spytat, ked ho stretnem ;-) ).

Take vidly sa napriklad daju zapichnut bez problemov pozdlzne do otepu slamy
(leziaceho), a aj tam vcelku drzia. To je ten pripad s tym lankom.

No ale do kusu dreva, napriklad takeho hrubsieho konara, ich nezapichnes. Na
to potrebujes stredny hrot vidiel vyhnut pekne do boku, a potom ich ide na
to drevo nastoknut, a aj tam pekne drzia. To je ten pripad toho drotu.

Tie konektory su akurat trocha mensie, a tie vidly su odflaknute z plechu, a
niektore fajnove su pozlatene...

:-P

Jano

PS. Ja osobne by som ten ASCII art poupravil: ==== je vodic (lanko alebo
drot), -- je hrot tej "vidlicky", xxx je izolacia, rez vedie osou vsetkych
vodicov:

>            xxxxxxxxxxxx
>            xxxxxxxxxxxx
>
>            xx--xxxx--xx