OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

petrkubac petrkubac@802.cz
Čtvrtek Říjen 23 20:37:32 CEST 2008

> To je zcela v poøådku.
> MÏl jsem na mysli proè Windows swapují, když mají ještÏ dost volnÊ
> RAM.

Nejsem si jisty jestli situace je takhle jednoducha podle mne se pamet v PC
nedeli na obsazenou a volnou, ale po urcite dobe behu uz jen na obsazenou
uzivatelovym softwarem a vyuzitou pro ucely operacniho systemu jako buffery,
diskove chache atd .... takze. Pokud je to takhle tak co je vlastne
swapovani uzivatelseho SW a co je uvolnovani pameti pro nej?  Pletu se
principialne ?
Pokud jsem (velmi okrajove) studoval memmory management v OS tak vsechny
algoritmy vzdycky pocitaly s plne obsazenou fyzickou RAM, a stav s volnou
fyzickou RAM je jen kratka predehra pred tou druhou fazi.

Zdravi Petr Kubac