Konektor RJ45

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Čtvrtek Říjen 23 10:34:36 CEST 2008

Hezký den,

Už jsem to tu nedavno psal, ale radeji to zopakuji. Je potreba rozlisovat
zda se bude konektorovat drat ci lanko. Pominuli to ze na drat patri zasuvka
a ne konektor, tak jsou dve/tri ruzna provedeni konektoru z hlediska
kontaktu s vodicem.

V ASCII grafice to při pohledu od kontaktu v rezu vypada takto:

           xxxxxxx
Licna      xOxxxOx
           xxxxxxx

           xOxxxOx
Drat       xxxxxxx
           xxxOxxx

Nekdy to vypada i

           xOxxxxx
Drat       xxxxxxx
           xxxxxOx

x je vodic
O je kontakt konektoru

A kdyz bych mel pokracovat v tom co se nedela, tak pokud to není kabel jako
soucast pevne kabelaze a je to jen propojovací kabel mezi dvema zarizenima,
tak ten se kupuje hotovy, zaflexovany (zality) a nevyrabi se na kolene.
Pokud clovek zrovna nerecykluje zbytky kabelu a vazi si sve práce je to o
hodne spolehlivejsi a levnejsi.

Radek (benedikt@lphard.cz)