feritova pamat

Středa Říjen 22 16:39:32 CEST 2008

Nepopletl, RODAN 10 (32k RAM, 2 kanály DMA, něco kanálů znakových) byl v RAmoně, RODAN 15 (1Mb RAM ...) byl (je) v Tamaře.
Měl jsem kdesi celou polskou dokumentaci k oběma Rodanům ale asi jsem ji nechal svým nástupcům na katedře radiolokace.
Co byste potřeboval bližšího k tomu počítači ?

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Juraj Michálek
Sent: Wednesday, October 22, 2008 7:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: feritova pamat

Pekny clanok, nemate o tom pocitaci nieco blizsie ?
Len doplnim, ze pocitac RODAN 10 bol vojenskou verziou pocitaca ODRA, ktory bol v Polsku vyrabany podla licencie Anglickej firmy ICL. (dufam ze som nepoplietol nazvy) Pouzitie nasiel v radiotechnickom patraci Ramona

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598