[OT] Svitilna z DX - doporucte?

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Středa Říjen 22 08:28:10 CEST 2008

To MTE, co psal gatilo mám taky a naprostá spokojenost.

Postřeh: Když je to na 1xAA, tak to nevyužije plnej výkon toho Luxeona. Svítí to ale i tak dost na to, aby se to dalo využít jako plnohodnotné světlo na kolo. (Dá se s tím jet bez problémů potmě nejen po silnici, ale i po lese, apod.)
Světlo používám přesně k účelu jaký popisujete - baterka doma na poličce, po který se šáhne, kdykoli je potřeba posvítit + to použití na kole.

Samovybíjení: Pokud se bojíte samovybíjení, tak si kupte Sanyo eneloop, které mají opravdu mizivé (skoro bych řekl že žádné) samovybíjení.

Při výběru světla doporučuju mrknout na recenze tady: http://www.ledmania.cz/ Testujou tam docela často i světla z DX a hlavně tam vidíte i porovnání s jinými.

LuKas