[OT]: Objednavky pro skolu

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Říjen 22 01:37:15 CEST 2008

Zaklad cislo jedna, NIC SE NEOBJEDNAVA NA DOBIRKU!
V zari jsem udelal kiks a do objednavky zapomnel uvest, ze pozadujeme
objednavku na fakturu.
No a dopadlo to tak, ze se na objednavku skladali dva docenti, jeden
profesor, tri doktori a pani sekretarka:).

Nastesti to vsichni vzali sportovne:)...

M.P.

Behalf