OT : lidl master/slave zasuvka + uchrana za 250kc ...

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Říjen 22 01:07:56 CEST 2008

Len upozornenie.. mame doma podobnu predlzovacku - totozny obchod,
ochrana, vykony, nastavenie - len bez toho tlacitka.
Funguje OK, ale vyzadovala upravu. Pouzite rele rozpajalo iba 1 vodic,
co je principialne dostacujuce, no v praxi LCD monitor zapojeny vo
vypnutej slave zasuvke tak raz za 1/2 minuty blikol svojou LEDkou. Ono
sa tak nejak po tom jednom vodici naindukovalo a na kondenzatore v
zdroji LCD naakumulovalo napatie, ktore stacilo na to, aby si LCD
myslel, ze je v stand-by. Zasvietil LEDku, cim vybil kondik a cele sa
to takto opakovalo...
Uprava bola taka, ze som kupil 2-polove rele, stare zo psa vyhodil,
patricne preskrabal a prevrtal DPS, vsadil tam nove rele a prepojil
ho. Odvtedy je klud :-)

Skuste preverit chovanie vasho psa novsej generacie. Mozno uz pouzili
2-polove rele.

miro