Ctecka CONLAN - CT1200

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Říjen 22 00:48:37 CEST 2008

Dobry den,

zrejme citate z karty a dalej pouzivate iba ATR, nie ulozene data.
Nepoznam vas typ karty, ci vobec nejake data moze mat ulozene. Poznam
strukturu Mifare 1k, 4k, ciastocne UltraLight a potom vseobecne pracu
so SmartCard cez PC/SC.

ATR moze byt skutocne vytvarany drivermi ku citackam rozne. ATR je
jedinecny pre kazdu kartu daneho typu a pre pouzity reader. Rozne
citacky (presnejsie ich drivery) vytvaraju ATR z unikatnych dat na
karte svojim algoritmom tak, aby zabezpecili tu jedinecnost a
kompatibilitu so systemami, ktore ATR vyzaduju (napr. programatorske
rozhranie PC/SC).
Z toho vyplyvaju pre Vas 2 moznosti:
1. najdete vztah medzi algoritmami oboch citaciek (J.Kuba Vam ho
nasiel), co urcite vyhovie pre sucasne nasadene systemy. Pri zmene
niektoreho z nich, pripadne nasadeni dalsieho riskujete, ze budete
musiet hladat znova.
2. urobite to, comu ste sa chceli vyhnut - pozbierate karty, nacitate
ich vsetky oboma systemami a urobite si prevodnu tabulku. Ak niekedy
pouzijete este dalsi system, bude Vas toto cakat znova..

miro

PS: drivery niektorych readrov maju moznost uzivatelsky ovplyvnit
generovanie ATR. Vid napr.
http://www.omnikey.com/fileadmin/Documents/CM5125_RegKey.pdf