Ctecka CONLAN - CT1200

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Říjen 21 22:10:32 CEST 2008

No pisete, ze se jedna o Wiegand a potom ze maji karty Emmarine 4102.
Ale to nejsou karty Wiegand a ctecka Wiegand je neprecte.
http://www.emmicroelectronic.com/Products.asp?IdProduct=5

Ano je pravda, ze kazda ctecka muze "precist" stejnou kartu jinak.
Proste ji precte a pak zalezi jak ji prezentuje. Muzete ji cist zepredu,
zezadu, prohodit nibbly a plno dalsich operaci.

Zjistil bych dodavatele tech karet, at vam PRESNE rekne co je to za typ
- Wiegand 26 bit, 27 bit, 34 bit, 37 bit atd. Dale bych zjistil, jestli
to cislo ve stravovacim systemu je doopravdy vnitrni cislo cipu karty,
nebo to nejak prepocitaji. To stejne u ty ctecky na otevirani dveri.

To cislo 4F:02524 vypada jako facility code:cislo karty.

MH