OT: Odinstalace SW ve Win bez instalacky

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Říjen 21 20:39:42 CEST 2008

Nejakym externim odinstalatorem nebo bych to proste smazal. Ccleaner pak
umi opravit odkazy "Prodat/Odebrat" na nefunkcni cesty.
Nebo jeste toto:
http://forums.techguy.org/business-applications/754737-solved-ms-works-8-will.html

MH

PS: Objednal jsem EEE 1000H, tak jsem zvedavej.