ramtron FM33xx & krystal 32kHz

Josef Šíp sip@atlas.cz
Úterý Říjen 21 14:43:43 CEST 2008

Resil jsem něco podobného u FM31256 ten obvod ma takovou divnou inicializaci
Postup byl nasledujci

Zapis:  	RCT/Control na adr 00h hodnota 0x02  (bit W=1)
Novy zapis:	Cal/Control na addr 01h hodnota 0x00  (bot OSCEN/ =0)
		+ do dalších registru zapis casu
Novy zapis 	RCT/Control na adr 00h hodnota 0x00  (bit W=0)

Bez te pocatecni sekvence W=1 a ukoncovaci sekvence W=0 se data nezapisou.
Je to popsane v datasheetu, ale proti jinym obvodum je to nestandartni...

Jozka

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomas Mainzer
Sent: Tuesday, October 21, 2008 1:50 PM
To: [HWnews]
Subject: ramtron FM33xx & krystal 32kHz

Dobry den, nepouziva zde nekdo FM33256, FM3316 (nebo i jiny typ RTC+FRAM) od
Ramotronu?
Mam problem s RTC - nekmita mi oscilator (zkousel jsem uz asi 4 typy
krystalu 32.768kHz (s i bez zatezovych kapacit).
(co se tyka SW: nuluji bit 7(OSCEN) a nastavuji bit 2 (CAL) na adr.00
(=start oscilatoru a vystup frekvence na pin ACS).
nejake napady kde muze byt zakopan pes ci co vyzkouset? pripadne typ na
krystal ktery je pozitivne funkcni.
Diky.
T.Mainzer