[OT]: Objednavky pro skolu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Říjen 21 14:21:46 CEST 2008

On Tue, 21 Oct 2008, Snail Instruments wrote:

> Coz o to, zbozi ma byt poslane na dobirku, jenom mi proste
> nestymovalo, ze vystavuju ucet nekomu, kdo se vlastne obchodni
> transakce vubec nezucastni.
>
> Takze budto objednavka ze skoly, nebo si to koupi dotycny student a
> jak se vyporada se skolou je jeho starost, dostane na zbozi doklad se
> svym jmenem. Nebo muzu vystavit doklad bez jmena kupujiciho, jako
> kdyby si prisel do maloobchodu koupit za hotovy?

Kdyz delaji studenti diplomku kde soucasti je nejaka konstrukce, tak skola
jim proplaci nejake soucastky v dohodnute vysi. Na druhou stanu jsem mel
velky problem kdyz jsem do prace koupil nejakou vec v Makru a na uctence
bylo moje jmeno. To ucetni nechtely proplacet kvuli kontrolam z bernaku,
nemohli si ten doklad dat do evidence. Kdyz uctenku nebo fakturu tak bud
na jmeno skoly nebo anonymni. S doklady na neci jmeno je problem.

Navrhnete jim doklad  bez jmena kupujiciho, to by mohlo vyhovovat obema
stranam.