TME take problemy

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Říjen 21 11:03:30 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 21.10.2008 od Rollfree:

> Objednaval jsem predminuly tyden dost velkou objednavku. Namlatil
> jsem ji tam v noci, skoncil jsem nekdy po pulnoci. Jejich skvely
> system, ktery po 02:00 maze zadane a neodeslane objednavky (takhle
> blbe napsana logika aplikace je k pohledani)

Ano, to musel psat nejaky hnup, protoze tohle by nikoho normalniho v
dnesni dobe nenapadlo :-)))

> tu objednavku z nejakeho neznameho duvodu rozdelil na dve - v jedne
> bylo to, co jsem objednal do pulnoci, ve druhe to, co jsem objednal
> od pulnoci do cca 01:00, kdy jsem ji uzavrel.

To je zajimave. Ja jsem zjistil, ze od pulnoci do 2. hodiny se tam
take deji nejake divne veci. Minuly tyden jsem si takhle delal
objednavku take po pulnoci a rikal jsem si, ze ji odeslu jeste pred
druhou hodinou, abych nemusel cekat do rana. OK, tak jsem to tam tukal
a tukal a v 1:00 ze to odeslu. Ale chtel jsem umazat jednu polozku,
kterou jsem si rozmyslel. A ono to neslo. Pri pokusu o aktualizaci tam
dochazelo k nejake chybe, neslo manipulovat s kosikem. Takze jsem
musel pockat, on to nekdy ve 3 hodiny smazal, no a ja jsem si to mohl
rano v 5 hodin poradne objednat.

> Prislo mi potvrzeni prijeti na celou objednavku. Ale asi za 1/2
> hodiny mi prisel mail, ze mi smazali tu cast objednavky, kterou jsem
> zadal pred pulnoci (cca 80 polozek). Tak jsem si rikal, ze pockam,
> jak se to vyvrbi.

No to je tedy take dost dobre. Ufff.

> Takze sumarne: cela obchodni kauza trvala vice nez 2 tydny, stalo me
> to 2x postovne a zdrazeni zbozi, musel jsem napsat nekolik mailu.
> Samozrejme se mi nikdo neomluvil.

To se uz nikdo neomluvi.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory