OT: windows: vlastnosti sitoveho pripojeni

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Říjen 21 09:51:32 CEST 2008

No jestli je to zavirovane a chcete se tim trapit tak muzete zkusit tyto
programy . Je to uz vsechno trochu tezsi kalibr nez nejaky antivir nebo
antispyware, ale pokud nejde pouzit reinstall tak je s uspechem pouzivam na
ruzne rootkity, trojany apod.

Vice info najdete treba na www.viry.cz

Je to o tom, ze je to trochu pracnejsi a slozitejsi nez zmacknout tlacitko
scan a remove :)

http://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=11465&Itemid=94
http://www.hijackthis.cz/
avenger