OT: windows: vlastnosti sitoveho pripojeni

zu1234 zu1234@seznam.cz
Úterý Říjen 21 09:18:08 CEST 2008

Zdravim!
Ještě se mi nedařilo vyřešit problém se zdvojenými háčky a už tu mám
další sr..ky.

Když na notebooku kolegyně kliknu na vlastnosti síťového připojení tak
se objeví okénko s hláškou:
"Některé řídící prvky v tomto okně vlastností jsou zakázány, protože
jsou otevřeny jedno nebo více oken síťových vlastností".

To samozřejmě není pravda a nepomůže ani reboot, ani přihlášení jak
administrátor.

Následkem toho jsou disablována tlačítka 'Nainstalovat', 'Odinstalovat'
a hlavně 'Vlastnosti', takže vlastnosti síťových připojení není možno měnit!

Nepomohl CCleaner ani Kaspersky.

Nepotkal to už někdo?

ZU