[OT] Financni krize, dolar bylo Jak na male pulsni zdroje s vysokou ucinnosti >80%

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Říjen 20 22:13:51 CEST 2008

Popravde nemyslim nic a ani jsme je nepocital, pokud se nepletu tak udaj vychazi z jedine nezavysle studie,ktera byla v Iraku provedena s cilem urcit pocty mrtvych, ktere se davaji do prime souvislosti s valkou. Pokud jsem spravne pochopil tak jde o obeti obcanske valky, prime obeti vojenskych operaci spojencu i mistnich geril. Pokud se nepletu tak se vychazelo z dotazovaci akce u cca 2000 irackych rodin u kterych se zjistovali pocty mrtvych od roku 2003 a priciny umrti. Tento udaj se nasledne interpoloval na celou populaci, mozna  diskutabilni, ale bezne pouzivana metoda. Zaver pokles poctu obyvatel o 4.5% v primem dusledku valky, pokud se nepletu tak nako prime obeti boju tj. pocky lidi kteri padli "kulkou" vojaka osvoboditele nebo se pripletli k nejake te prestrelce se uvadi 150.000.
Jinak soulasim 1 mrtvola je vrazda vysoka cisla jsou jiz politika a to sem nepatri  :-)

>Uz je to politika, dneska byl jeden vyhozen, ale tech 1.2M lidi myslite
jako primy nasledek te valky? Neco mi tam nesedi ...

k.novo napsal(a):
  obeti  podle Washington post do dnesniho dne Irak 1.2M, USA 5000,