Nulova faktura?

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Pondělí Říjen 20 20:43:05 CEST 2008

Řekl bych, že to nebude jen česká specialita. Dostanu zálohovou fakturu, kterou zaplatím všechno. A pak dostanu fakturu, kde bude vyúčtováno DPH a kde bude odečtena ta záloha. Výsledek je zaplaťte 0,- Kč.
A pak může být případ jak z hororu. Dostal jsem (sice už dávno, ale dodnes mě to budí za spaní) složenku, na 0,- Kč. Samozřejmě jsem ji vyhodil. Pak přišla doručenka vyhrožující exekucí. V následném telefonátu mi bylo vysvětleno, že dotyčná pojišťovna neumí položku zlikvidovat, pokud neobdrží "platbu". Pokus zaplatit složenku na poště skončil neúspěšně. A tak to skončilo bezhotovostní platbou, jen jsem musel zaplatit poplatek za položku.
Král