OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 20 14:36:20 CEST 2008

No jsou to podle mne uplne bezne XPcka takze podle me se chovaji
standardne. Nicmene ono je treba vzit v potaz, ze SSD se driv nebo
pozdeji stanou/stavaji standardem i v beznych PC. Cekam ze to budou mit
snad uz nejak osefovane a inteligentni radis se s tim nejak popasuje.
Ja se na to divam tak, ze pokud odejde ta pevne zadratovana partisna 4GB
tak holt budu bootovat z te 8GB (nema to 12GB, ale 8GB) - pokud odejde
ta tak by snad mela jit nahradit novym SSD diskem - myslim, ze uz ted
jsou nahrady tusim snad uz i 32GB. A koneckoncu za cenu mobilu to snad 2
roky vydrzi a vsechno nad tuto dobu bude plus - pokud to budu vsude
tahat tak dostane celkem zabrat. I to je jedno plus - je to levne a
pokud nedejboze padne rana tak to preziju - pokud by mi upadnul NB za
20kKc bylo by to horsi.

Podpora uspavani (myslim na disk) je uplne zbytecna - Eeecko proste
zaklapnete a uspi se do RAM - uspavat se na disk je zbytecne. pri te
baterce a spotrebe to nehraje roli.

Aplikace se standardne instaluji na 8GB partisnu do Program Files.

Je treba se na ten Eee divat jako na neco co NEMA nahradit NB. Je to
otekle PDAcko s tim, ze na tom bezi plnohodnotne wokna bez kompromisu -
nic neni orezano a vse co funguje na velkem PC pobezi i zde.

Radek Vicek