OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Říjen 20 13:22:36 CEST 2008

A jeste pro rejpaly, co se tu zceli jiste najdou - kvalitni prezentace se
nedela na TV, ale na projektoru, toho jsem si vedom. Ale pro -dejme tomu-
rychly vyber z vytvorenych fotografii je ptakovina s sebou vozit jeste
projektor a platno, jde o nahledy.

Nemluve o tom, ze kolega, ktery take fotografuje a k tomu jeste projektory
prodava a servisuje, tak tvrdi neco o tom, ze slusny projektor, ktery fotky
nemrsi, je tak za 50+kKc. Vyhledem k tomu, ze na jim zapujcene technice
obcas neco promitam, tak bych tomu i celkem veril - a ze by se mi chtelo ho
mit porad hozeny v aute, teda fakt ne. EEE nosim ve fotobatohu, to kilo
navic se tam ztrati celkem hrave (na hrbu taham neco kolem 12kg, k tomu
nejaky stativ, dejme tomu dalsich 6kg) a je porad pri ruce.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 20, 2008 1:15 PM
Subject: Re: OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Odpoved je velice jednoducha a rekl jste ji v podstate sam: "podstate
vsechny nove maji konektor VGA". Ne kazdy televizor, ke kteremu bych se prad
pripojil, je novy. Ledaze bych zasponzoroval zname, pribuzne, kamarady a
nektere zakazniky.

A k cemu ze je to dobre? Treba k tomu, aby fotky videlo vic lidi najednou,
nez ten jeden, co u EEE sedi - a ve fotkach je v soucasne dobe asi tak 90%
me prace.

Pavel Kutina