OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 20 12:10:09 CEST 2008

Jsem na tom uplne stejne. :-))) Velkej Compaq mi pri 30% uz zacinal
pomalu pofnukavat at se neloudam a zacal mi stahovat displej - tady mi
to ukazuje 30%, ale je to stejne jeste cca 2h prace coz bylo na Compagu
100%.

Jinak jeste chvalim i tu webkamerku co tam je. Myslel jsem, ze to bude
jen tak pro paradu. Ale vcera jsem otci po skype ukazoval pres ni
vykresy a bez problemu je videl - stejne tak na 40cm vidi na hodinkach
vterinovku.

Radek Vicek