Linux embeeded na AT91SAM7S64

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Neděle Říjen 19 23:58:46 CEST 2008

Zdravím..
 sestavil jsem si hardware s Atmel AT91SAM7S64 .. je to ARMko
(ARM7TDMI). Downloaduji do něj před Keil uLink... Totiž, jakožto
student(18) má zkušenosti zatím jenom s holým programováním, jako že do
main(); napíšu nějakou smyčku a aplikace ja taková... není to ono. Tak
jsem vyzkoušel Real Time Kernel, je to super věc, zkoušel jsem tasking
atd., ale, už to taky není ono.. Chci tam naprat linux. S linuxem trochu
zkušeností mám, ale ne se "střevy". Když to pustím na x86 tak jsem v
konzoli, vidím max. procesy, spojení, ale nevím, co ten linux dělá např.
s pamětí, jak ví jak obsluhovat různé periferie, jak se stará o
vykreslování obrazu (posílání dat do GPU atd), .. víte co tím myslím?
Pokud bych něco takového zkusil na ARMku, snad bych to všechno pochopil
a rozřířil si obzory, linux bych vzal opravdu z gruntu.
Máte s tímto někdo zkušenosti,? Koukám, že si s linuxem a tímto procikem
asi neškrtnu, ale různé demonstrace linuxu na Atmelech jsou tu
http://www.atmel.com/dyn/products/tools_card.asp?tool_id=4335 pro řady
AT91SAM9x .
Víte někdo, kde leží na internetu nějaká literatura(návody či tutorialy)
o linuxových střevech?
Díky moc

mrkvo
(Milan Petržilka)