GES funguje priblizne

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 17 19:04:29 CEST 2008

Ahoj,

tak dnes prislo vyjadreni GES, jak je mozne, ze kdyz objednam jen
skladove polozky, prdlajs prijde:

Vážený pane Zahradníku,

naprosto Vás chápu. Řádek internetový obchod je součet centrálního
skladu a prodejny Plzeň. Může se ale stát, že skladové zásoby na
plzeňské prodejně jsou tak nízké, že zboží předisponujeme z jiné
pobočky (jako v tomto případě).

Velice se Vám omlouváme za tyto nejasné informace, prezentované na
webu. V současné době testujeme, který způsob informací na webu
vyhovuje nejvíc. Pevně doufám, že tento systém bude nahrazen lepším.

Takze jinymi slovy, oni to maji v Plzni skladem, mohli by to okamzite
dodat, ale nedodaji mi to, protoze se rozhodli, ze si to zbozi stahnou
z jine prodejny, protoze z Plzne se jim to zrovna nehodi. Napriklad
jsem objednaval 2 role tohoto dratu:

http://www.ges.cz/?page=index&or=sort&ipp=12&lang=cz&cur=CZK&inc=search&gcat=X

Na prodejne Plzen jsou 4 role, to je i pro internetovy obchod. Mohli
by mi ty 2 role hned dodat, jeste by jim 2 role zbyly. Jenze oni se
rozhodli, ze mi nedodaji tyto role z Plzne, ale jine role z Prahy, kde
jich maji 17. Takze zakaznik weboveho obchodu si proste v pohode pocka
tyden, vzdyt o nic nejde...

Je tohle vubec normalni?

Mimochodem, ta nejdulezitejsi polozka, kterou jsem hlavne objednaval,
na kterou cekam, je v Plzni skladem v poctu 7 kusu, zatimco jinde po
jednom kusu. Takze to se asi rozhodli, ze jim v dohledne dobe prijde
nove zbozi, tak asi se ceka na to nebo co...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz