Licna vs. drat bylo Re: Stineny kabel FTP

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Pátek Říjen 17 12:40:37 CEST 2008

Ja uz jsem se setkal s tim, ze mi na delku cca 35 m licna nefungovala a drat ano. Je to asi i ulozenim,tady to bylo cast v listach, část volne, bylo to provizorium puvodne na tyden ...Jinde mi licna funguje i na vetsi vzdalenost.

Vladimir