xPort - redirector

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Říjen 17 12:29:43 CEST 2008

Tak ani verze s prikazovou radkou nejde. Nemuze byt chyba v XP? Mam vsude
SP3. Pocita s tim Lantronix?

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Michal HW
  To: HW-news
  Sent: Friday, October 17, 2008 12:09 PM
  Subject: Re: xPort - redirector

  Verzi 4 jsem smazal hned s tou jsem nepochodil vubec. Zkusim tu s
prikazovou radkou.
  Zkousim nejake terminaly a nasel jsem tohle:
  http://hstcp2com.hillstone-software.qarchive.org/
  Je to neco jako redirector, navic to umi kopirovat data z COMu na COM. Ale
je placeny - 100euro. Neni nejaka nahrada za Lantronic Redirector zdarma?
  Michal Gregor