OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 17 12:12:04 CEST 2008

Koupil jsem standardni Eee 901 black - tedy dvojadro Atom 1.6GHz, 1GB
RAM, 4+8 GB SDD a OS Win XP home - cele to stalo 8.700Kc.

Po zapnuti je na 4GB partisne asi 2.1GB volneho mista na te 8GB je
volneho 5.9GB.

Zatim jsem koukal jen zbezne, ale je predinstalovan Skype, StarOffice,
MS Works, A. Reader, WinDVD. Nevim v jakych verzich.

Dlouho jsem bojoval s tim si poridit ten vyssi model 1000, cenovy rozdil
je minimalni - ale jsem presvedcen, ze jsem vybral dobre. Ta klavesnice
sice neni na nejake psani diplomek, ale na druhou stranu me i s myma
prackama nijak neirituje a verim, ze za cas si na ni zvyknu jeste vic.
Touchpad je udelanej alespon pro mne take idelane - je citlivy a neni
treba pretlapkavat.

Napajeci adapter je pidi, ale ma to zrejme vliv na dobu nabijeni a pokud
jede soubezne se spustenym NB tak do baterky toho moc neleze. Nevim ale
zda ten ukazatel zatim nekeca dokud se to prvne nenabije naplno.

Jinak se opet ukazalo jak ty diskuze ruzne po netu jsou plne naprosto
zcestnych tvrzeni - jako ze ten SSD disk je uplne nepouzitelne pomaly,
rozliseni displeje nepouzitelne. Mimochodem muj byvaly NB od Compaqu mel
rozliseni 1200x800 tohle ma 1024x600 - jiste je to znat, ale bez
problemu se na to vejde GUI od kompileru od MikroE a to je docela
naslapane panely.

Radek Vicek