xPort - redirector

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Říjen 17 11:13:18 CEST 2008

Pouzivame verzi 4.1.0.2 a nemame s tim problem. Mimochodem Device
Manager uz je verze 4.2.0.0. A obema staci .NET Framework 2.0. Dost mi
vadilo, ze kazdy potrebuje jiny .NET Framework.

Zkousel jsem i COM port redirector command line 4.1.0.2, ktery
nepotrebuje .NET Framework a je to take bez problemu. Do BAT zapisete:
cprmgrcmd addport 5
cprmgrcmd addservice 5 192.168.99.254 10001

a mate COM vytvoreny.

Martin Hanek