Licna vs. drat bylo Re: Stineny kabel FTP

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Říjen 17 08:26:47 CEST 2008

No pro sichr bych to vlozil do trubky, aspon obyc z Baumaxu za 2kila ;-)
Jak jsem byl rad, ze jsem kdysi do obyc. Trubky vlozil privod 60m 4x1.5 do
kulny, kdyz jsem to pak predelaval na 5x2.5... Byl to porod, ale nakonec
jsem novy kabel s pomoci 2 montaznich vykopu protahnul, bylo to tesne ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, October 17, 2008 8:20 AM
To: HW-news
Subject: Licna vs. drat bylo Re: Stineny kabel FTP

Pripojim k tomu jeste jeden dotaz. Je nejaky principialni problem mezi
licnou a klasickym dratem v UTP provedeni?

Budu zasitovavat chatu a nechce se mi delat klasicky rack s patch panely
- nebude toho totiz tolik aby se mi to vyplatilo. Takze bych jen na
konce licny zarezal RJcka a napojil kam bude treba. Vim, ze se to tak
dela, ale potrebuji radove 50m delky a tam uz si nejsem jisty zda ta
licna neni horsi. Bude to polozene v zemi tak bych to nerad kopal dvakrat.

Radek Vicek