[OT] Zinkovy sprej (a opravy karoserie)

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 16 15:27:05 CEST 2008

Zinkovy sprej neznam ale pouzivaji se barvy obsahujici zinek
(zinkochromatove?). Nejakou takovou barvou byl ve vyrobe nastrikany i
Favorit (predpokladam, ze mate Favorita nebot jste se o nem pred casem
zminil) a mam dojem, ze i S120 od urciteho roku vyroby, neni to to same
co zinkovani karoserii tak jak se je maji auta se zinkovanou karoserii
(ne s karoserii z pozinkovaneho plechu, to je trochu rozdil) ale lepsi
nez obyc barva.
Pokud blatnik budete menit za novy tak sehnat zinkovou zakladovku, pokud
mozno pred montazi blatnik poradne ocistit a odmastit a nastrikat tou
zakladovkou. Vnitrni casti natrit "tlumexem" vnejsi nalakovat plnicem
(pokud nebyl soucasti zakladovky) a vrchnim lakem, plnic pred vrchnim
lakem samozrejme vybrousit. Jak uz nekdo psal ma to smysl jen u noveho
nerezleho plechu.
Kamarad si pred lety nechal od lakyrnika takto nastrikat blatniky a
kapotu (po havarii). Asi pred mesicem jsem to auto videl a vypadalo
dobre. Resp. nevsiml jsem si niceho napadneho co by bilo do oci jako je
loupajici se lak nebo rezava mista. Lak jsem si neprohlizel nebot jsem
lezl do motoru. Co to je za barvu, kde a za kolik ale nevim.

Pavel