[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Říjen 15 22:34:59 CEST 2008

Viděl a je to lepší, pokud máte něco čím se to správně zobrazí, přírodopisné obrázky jsou o poznání koukatelnější. Ale jak si posteskl jeden německý prodejce TV chipsetů.

No, DVB-T špatná, nevhodná technologie ke sledování, je tam problém s kvalitou.

kolega se zarazil podrbal se za uchem a blbě se zeptal: to myslíte s kvalitou vysílání nebo příjmu?

Ne, s kvalitou obsahu.

Tak asi takhle.

ced