GES funguje priblizne

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Říjen 15 22:19:39 CEST 2008

Ahoj,

tak jsem vcera po dlouhe dobe objednal zbozi z GESu. Vybiral jsem
vyhradne polozky, ktere byly a stale jsou na webu skladem v zasilkove
sluzbe, tj. nejen nekde na prodejne, ale v zasilkove sluzbe. Dnes mi
prisel soupis, co mi asi posilaji (tedy co snad zitra prijde).

Tak vysledek je ten, ze 14 polozek, ktere byly a jsou skladem v
zasilkove sluzbe, posilaji 10 polozek, 1 polozka je "rezervovana k
dodani" (to je od nich krasne) a 3 polozky budou pristi tyden.

Nemusim snad ani rikat, ze zrovna ta jedna polozka, kterou mi tak
hezky rezervuji k dodani, byla z teto objednavky nejdulezitejsi. Tedy
si na ni pockam do pristiho tydne.

To jsem si zase nabehl a pevne doufam, ze si to budu hodne dlouho
pamatovat a nenapadne me zase moc brzo tam neco chtit...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz