[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Říjen 15 20:27:16 CEST 2008

No prave, to je mi jasny,ze na CRT I humus vypada lip, nez na LCD...
Ted mam dalsi dilema, chtel bych vetsi bednu, cili tak aspon 120cm, co se mi
vejde na stenu, a vaham mezi plasmou (to se uz dnes nenosi -> zajimava cena)
a LCD (tam je cena dost nezajimava). Babo rad ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, October 15, 2008 7:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

2008/10/15 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta@gmail.com>:
> Jak uz jsem zminil, rodice maji bednu s DVB-T a chytaji asi 6-10
> Nemeckych programu (Liberec), ani jeden digital Cesky a kvalita mi
> subjektivne prijde nic-moc, doma DVB-S mi pripada lepsi, ale to je na
> CRT, I kdyz vetsi...

Takže rodiče maj LCD televizi? Na tý to bude vždycky subjektivně horší.
Resp. možná jednou, až bude pořad (film) nahranej v HD rozlišení, ten pak ve
stejnym rozlišení vysílanej, pak HD přijímač s HD televizi přípojenou HDMI
(nebo přijímač integrovanej v televizi) a ta televize bude mít stejný
rozlišení jako ten film (aby nemusela nic přepočítávat), tak pak ten obrázek
bude subjektivně lepší nebo aspoň stejnej jako dneska na CRT. ;-)

Pavel Kadečka.