[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Říjen 15 16:08:40 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    ja chytam primo bukovou horu, je na dohled, a to logo tam je. Takove
ctverecky vpravo dole. Jinak digitalni signal tu je. Ze by to bylo o
tolik lepsi nez dobry analogovy se rici neda, ale jina volba tu uz neni,
protoze analogove vysilani je tu (Krasne Brezno) desne rusene.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz