[OT] HW Kids

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Říjen 15 14:25:17 CEST 2008

Jen mě trochu mate, proč se to jmenuje anglicky, je-li cílem snažení
propagovat české a slovenské zboží:-)

PH

From: "Vít Olmr" <olmr@hwg.cz>
pan kolega a pritel Vit Olmr mne pozadal abych k prispel k uspokojeni Vasi
neutuchající zvedavosti co a proc je www.HWkids.cz . Vzhledem k tomu, ze
vetsina nasich vrstevniku se pomalu přesouvá z role deti do role rodicu a
tato zivotni uloha prinasi nutnost shaneni rozličného HW pro uspokojovani
potreb potomku (jsem strejda :-). Vyuzil jsem toho, ze nasimi
nepostradelnymi spolupravnicemi jsou zeny a pozadal je o pomoc při reseni
tohoto narocne projektu. Postupem casu jsme dosli k poznani, ze sehnat
obleceni pro deti aby bylo české nebo slovenske vyroby není jen tak.