Jaky procesor

Stano stano.hw@gmail.com
Středa Říjen 15 12:54:58 CEST 2008

Ospravedlnujem sa, tych 128kB SRAM som prehliadol,k tym AVR sa sice da
nadratovat externa ale to asi nebude optimalne riesenie.Tak potom
zostava hladat len medzi 32bitmi, ale ani tam nieje 128kB bezne,skor
64kB, a zas co ma tolko RAM na chipe uz vacsinou byva riadny kanon,
zalezi od toho naco to potrebujete.