Ako na "dieru" v programovej pamati?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 15 12:25:49 CEST 2008

No, toto uz pisalo viac ludi (jednak v tejto podobe, druhak vo forme org volaco v asm); ale prave rucnej praci som sa  - ako spravny lenivec - chcel vyhnut.

Medzicasom som prisiel na to, ze ld ma prepinac --split-by-file=*velkost*, a ten naozaj vygeneruje sekcie mensie ako *velkost*, ale ako tie sekcie umiestnit na nejake konkretne adresy, na to som neprisiel - ocividne to delenie robi az po vygenerovani vystupnych sekcii, a teda ALIGN (a jemu podobne) v SECTIONS na toto jednoducho nemali vplyv.

wek