jednocip, fpga, vyber z drogerie

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 15 11:29:00 CEST 2008

funkcia pristroja bude prezradena neskor a pre vyber komponentov je
irelevantna :-)
Potrebujem zrealizovat nasledovnu funkcionalitu:
PC vypocita tabulku 16k x 16b slov a tu potrebujem nahrat do internej
RAM v FPGA.
Moja sucasna idea je pouzit seriovu linku, ktora je este dostupna na
beznych pocitacoch alebo sa da nahradit nejakym USB prevodnikom. Na
doske bude MCU, ktore prijme data zo seriovej linky (bude sa starat o
protokol a vsetko okolo) a nasledne ich nahra do FPGA. najjednoduchsi
sposob ako to urobit je ze MCU sa bude tvarit ze zapisuje do externej
pamate udajov.
FPGA potom tie data vyuzije na generovanie signalu.
Ked ukazem obsah FPGA tak myslim ze bude uplne jasne kazdemu co to ma
robit, mozeme si urobit maly kviz :-)) Ak vsetko dobre pojde mohlo by to
bezat do nejakych 150MHz. Takze prvy nastrel na overenie funkcie a
rychlosti je tu http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/visualhdl.pdf
Podobne ako u dds generatora hladam veci z drogerie programovatelne
hrdzavym klincom aby si to mohli postavit bezni ludia. Vyuzitie
pristroja je naozaj siroke aj pre bezneho amatera.
b.