[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Středa Říjen 15 09:12:25 CEST 2008

Tady u nás v údolí Berounky je těch vykrývačů několik (Městečko,
Roztoky, Zbečno). Podle toho, že na nich jsou většinou i paraboly
namířené na jih a podle toho, jak se někdy chová signál (barevné
čtverce) soudím, že nějaký vstup bude i digitálně ze satelitu. Ovšem jak
to bude s těmito vykrývači při digitalizaci jsem se nikde nedozvěděl,
radiokomunikace neodpovídají ani na e-mail. Něco se ale děje, protože se
začátkem měsíce objevily na ČT2 ty čtverečky a minulý týden opět záhadně
zmizely. Docela chaos.
Mrazík