[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Říjen 15 08:53:20 CEST 2008

Jojo máte pravdu - jak říká kolega, jak je to v HD tak se budu dívat třeba
na balet  :-D ale programy o zviřátkách sou taky fajn.

DJ

BTW: poprvé sem videl HD na televizi v prodejne Omko - a bylo to super,
zrovna tam jel nejakej koncert a byla videt i žvýkačka přilepená na podiu
;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Wednesday, October 15, 2008 8:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

> Musim se smat reklame na Novu HD. Ty jejich uchvatny porady, duchaplny
>novely v HD? Dekuji nemam zajem.

Tak Vy mozna zajem nemate, ale jsou tu i dalsi !  Jinak videl jste ten
obrazek v praxi jak vypada? Takhle totiz mluvi vetsinou ten, kdo to "na
vlastni oci" nevidel!
Vetsina lidi , co HD zazila  a videla uz nechce zpatky!   Alespon u me
se "nakazilo"  par lidi.
Jinak  nejde o obsah !?  Nova jako prvni odstartovala HD na DVB-S a ja t
beru jako rozehravku a  konkurenci pro ostatni.
Nekdo zacit musel! Ja uz sleduji CT1 v  HD a tu Novu beru jako dalsi bonus.
Mozna ted uz i Ceska Televize  a  Prima uvazuje o HDTV na DVB-S  a to jen
diky tomu impulzu od Novy.
Jinak na DVB-S je uz i par dalsich free kanalu, ktere urcite stoji za to.

Nakonec ja jsem spokojen, zazitek z vysokeho rozliseni je uchvatny.
Treba "Ztraceni  - LOST " je vazne spickove kvality. Vedlejsi efekt
sledovani takoveho filmu je, ze vsichni stale poposedavaji blize k televizi.
A prestava platit takova ta znama pomucka - televizi sledovat z 3-5x vetsi
vzdalenosti, nez je uhlopricka.