[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Říjen 14 20:01:00 CEST 2008

Pri te prilezitosti bych se zeptal - jak v Praze vymenili antenu na
Zizkovskem vysilaci, rikali, ze bude nekolikrat vetsi vykon - bude tedy
sance chytit signal treba v Liberci na kus dratu (nebo std. antenu) nebo to
ty kopce stejne nepreleze? Ted to pry s obtizemi a poradnou antenou nekde
slo.
Me je to jedno, mam satelit ;-) ale nasim jsem koupil novou bednu a tak by
to bylo zajimave. DVB-T bordel u nas uz taky nechapu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of k.novo
Sent: Tuesday, October 14, 2008 7:28 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Pred casem jsem se docetl, ze na ustecku se ma od 1.9.2008 na CT2 vysilat
logo upozornujici na vypnuti CT2 k datu 1.10.2008, zaroven ma dojit k
prehozeni vysilacich frekvenci CT1 a CT2 . Je pravdou, ze v UL k prohozeni
CT1 a CT2 doslo, ale logo jsem ve vysilani CT2 nenasel ani, kdyz jsme
obrazovku prohlizel z rubové strany. Na teplicku kde chytam nejaky prevadec,
dokonce nedoslo ani k prohozeni CT1 a CT2. Ve fazi nejvyssi zoufalosti jsme
se podival na stranky radiokomunikaci a oni mlci stejne jako cesky rozhlas
při obsazovani pohranici.

http://www.radiokomunikace.cz/vysilaci-sluzby/digitalni-tv-vysilani/terminy-
spousteni-digitalniho-vysilani-v-cr.html

Tusite kde lze nacerpat nejake relevantni pravdive a aktualni informace, jiz
me nejak ten DVB-T bordel zmaha? Apropo lze nejak zjistit odkud bere TV
prevadec signal, napriklad zda z Bukove ci Jedlove hory?

Dekuji
KN