svin konektor

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
ter jen 14 16:14:06 CEST 2008

Dobrý den všem

Upřesňuji svůj dotaz protože jsem stále neuspěl a odsud taky ani čárka :-(

Posílám obrázek, kde je trochu vidět co řeším za problém.

Mám plochý kabel s roztečí 1.27mm který vede z desky s klasickým dírkovým
konektorem ala PC IDE HDD.
To vespod je LCD panel, který má výřez v plechu tak že se tam vejde destička
28x37mm (plus rezerva).
Část musí být zespoda hladká a přilepí se oboustrankou na tu bílou plochu.
Tam kde je konektor bude jeho protikus (na fotce volně položen), který má po
nacvaknutí vývody v rovině té bílé plochy.
Ač zkouším s dírkovými konektory a dil krimpovacími koncovkami co zkouším, buď
jsem mimo půdorys toho LCD, nebo mi někde kolidujou pady.

Potřebuju tedy najít způsob jak (i nerozebiratelně) připojit ten plochý kabel
na tu malou destičku SMD konektorem, který bude jen a pouze na vrchní straně.
Pokud možno ale ne tak že dráty oholím a připájím do desky, to by neprošlo -
moc práce při výrobě a riziko zmetků.

Díky za jakýkoliv nápad.

Jakub Ladman