Relatkova pamat

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Říjen 14 16:03:44 CEST 2008

Hezke odpoledne,

nas vytah co mame v dome je take jiz starsi, ale dodneska funguje dobre
(snad jsem to nezakrikla). Jen pamet jen na jedno patro. Jinak cela
logika je resena pomoci rele, ktera silne pripominaji rele telefonni. Na
sedmi patrovy dum je tam asi tak tricet rele. Je krasne to pozorovat,
kdyz je klec v pohybu :-)

Relatka jsou ve dvou sloupcich. Na leve strane je pozadovane patro a ne
prave je videt, kde je klec prave ted. Pri jizde se rele prepinaji a
hodnota "leze" nahoru nebo dolu. Kdyz dojde ke schode, rele odpadnou,
stykac take odpadne a zastavi motor a zatahne se brzda. Vetsi vytahy
maji brzdy dve pro pomale zastaveni, ten nas ma jen jednu a zastavuje
"natvrdo".

Cili to je 16 rele jen v pameti a vyhodnoceni toho, kde je klec. Pak
jeste pomocna rele pro kontrolu sviceni, ovladani stykacu, kontrolu
zavreni sachty, prepinani toho, jestli je klec plna nebo prazdna,
vyhodnoceni spravne obsluhy... Je to takova mala ustredna :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz