Ako na "dieru" v programovej pamati?

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Říjen 14 15:13:47 CEST 2008


At 15:07 14.10.2008, Jan Waclawek wrote:
>Priamo v tom clanku sa pise (na konci):
>Note: To avoid any potential stack collisions or conflicts with other 
>existing data in Flash memory, it would probably be best to locate such a 
>memory section at the very end of program memory.
>
>A toto plati aj pre to umiestnenie bloku dat na vyhradene miesto. Vcera 
>som pol dna studoval ld a experimentoval s nim, a dospel som k zaveru, ze 
>ak aj manualne predpisem polohu nejakej section, ld je to srdecne jedno a 
>smelo prepise jednu section cez druhu - maximalne tak vie vykriknut, ze sa 
>jedna o overlap a hodit chybu. Takze povedzme ze detekcia chyby by mohla 
>byt tak vyriesena; ale samotne to rozdelenie nie.

V tom pripade reseni lopata:
.sect1
.dummy
.sect2

naskladate kod do .sect1 a .sect2 a az to pretece, tak to prasti obsluhu 
lopatou, at prehazi nejaky rutiny mezi .sect1 a .sect2
Je mi jasny, ze to nastane presne v pripade, ze tam bude nejmene pouceny 
clen tymu a bude budit weka, kterej zrovna bude unavenej vyspavat po 
celodennim plavani v azurovych zatocinach seychelles. ;o)


Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.




Další informace o konferenci Hw-list